TRASA WYPRAWY:
Wyprawa samolotowo – kolejowa zorganizowana w dniach 17-27.10.2018 (11 dni) przebiegała przez część terytorium Japonii, z dojazdem transportem własnym do Warszawy i z powrotem.
17.10.2018 Wylot z Warszawy (1805) do Ad – Dauhy w Katarze (040)
18.10.2018 Wylot z Ad – Dauhy (220) na lotnisko Narita w Japonii (1840) odprawa paszportowa i przejazd do hotelu w Naricie
19.10.2018 Narita – przejazd drogą ekspresową Tokyo Wan Aqua – Line przez zatokę Tokijską – Tokio rejs rzeką Sumidą – Tęczowy Most – Wyspa Odaiba – Tokio
20.10.2018 Tokio - świątynia szintoistyczna – Muzeum Edo – Tokyo – most Nihonbashi – spektakl Sincere Spirit of Asakusa Geisha – świątynia Senso-ji – Tokyo Metropolitan Goverment Building – Shibuya Crossing - Tokio
21.10.2018 Tokio –Mishima – wisząca kładka Skywalk – pociąg Shinkansen - Osaka
22.10.2018 Osaka – Kioto – nowy Dworzec Kolejowy – Rokuonji (Kinkakuji) – zamek Nijo-jo – parada historyczna- świątynia Fushimi Inari Talsha – dzielnica gejsz Gion w Kioto - Osaka
23.10.2018 Osaka – Nara - kompleks świątynny Todai – ji – pociąg Shinkansen - Hiroshima
24.10.2018 Hiroshima – wyspa Miyajima – kompleks świątyń szintoistycznych – Tori przy świątyni Itsukushima - Hiroshima – Park Pokoju – Kopuła Bomby Atomowej – Cenotaf ofiar bomby atomowej – Hiroszima
25.10.2018 Hiroshima – pociąg Shinkansen - Kojima – rejs pod mostami przeprawy Seto Ohashi pomiędzy wyspami Honsiu i Sikoku - Most Seto – Himeji – zamek Himeji – ogrody Koko-en- pociąg Shinkansen - Osaka
26.10.2018 Osaka – pociąg Shinkansen – Akashi - most Akashi – Kaikyo – pociąg Shinkansen – lotnisko Narita – wylot do Ad Dauhy(2220)
27.10.2018 Przylot do Ad-Dauhy (400) wylot do Warszawa (825) – przylot do Warszawy (1325)
ZESTAWIENIE | |
Przejechano autokarem i koleją | ok 4 tyś km |
Zwiedzono obiektów mostowych | 44 |
Zwiedzono miast | 10 |
Zwiedzono świątyń buddyjskich i szinoistycznych | 4 |
Zwiedzono zamki | 3 |
Zwiedzono muzea | 2 |
Inne atrakcje turystyczne | 10 |
Impreza kulturalna | 1 |
Opracował Prof. dr hab. inż. Kazimierz FLAGA